maandag 1 juni 2020

Afscheid

Lieve medebloggers

Ik ben heel blij dat jullie samen met mij deze periode hebben doorstaan. Beetje per beetje begint het toch wel nieuwe aangepaste leven te beginnen. Laat ons hopen dat we hieruit geleerd hebben, hoe belangrijk solidariteit is en dat we ons hier kunnen aan houden. Want samen zijn we sterker. Hopelijk nemen ze de oplossingen mee voor de volgende epidemie of pandemie. Verbeteren ze de eventuele werkpunten van de aanpak in deze tijd. We hebben geschiedenis geschreven. 

Veel succes met de examens. 
Geniet van de zon. 
Ik wens jullie het beste toe! 

Clémence 


3 opmerkingen:

  1. Clemence, ik heb genoten van je schrijfsels op deze blog! Het klinkt raar om te zeggen dat we geschiedenis geschreven hebben maar zowel letterlijk als figuurlijk hebben we dit gedaan! Veel succes met de examens en in de verdere toekomst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hoop dat we met zen allen iets leren uit wat er nu gebeurd is, en dit ook onthouden en doorgeven aan de volgende generatie's !
    bedankt voor de mooie blog!
    succes met je examens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne blog.
    Het zijn heel bizarre tijden geweest en het is leuk om ieder zijn eigen ervaringen te lezen en hoe men er mee is omgegaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Afscheid

Lieve medebloggers Ik ben heel blij dat jullie samen met mij deze periode hebben doorstaan. Beetje per beetje begint het toch wel nieuwe...