vrijdag 10 april 2020

UPDATE WEEK ‘ik weet niet meer welke week/dag we zijn

Ondertussen gaat mijn vriend nog steeds gaan werken, gelukkig maar. Hij heeft geen zittend gat en zo heb ik mijn structuur ook nog steeds, samen opstaan, na het werk een sportactiviteit en daarna samen slapen. Het zou anders niet gaan, mijn broer ‘tjoolt’ hier letterlijk rond, mijn zus en ik hebben bergen schoolwerk. Mijn zus begint wel echt vreemde gewoontes aan te nemen. En mijn moeder heeft eindelijk de tijd om te schilderen, grote kuis, bloemen planten… Allerlei dingen waar ik niet altijd het nut van inzie maar bon. En dat allemaal tijdens ze aan het telefoneren is, wat heeft ze toch allemaal te vertellen? 

Eerlijk? Ik heb het gehad! Ik wil mijn vrienden terugzien, terug op café gaan, boodschappen doen, naar de fitness gaan… Gewoon weer het normale sociale leven. Gelukkig doe ik elke dag nog mijn oefeningen die ik normaal in de fitness doe, de pakjesdienst kan ondertussen met een blinddoek mijn huis vinden. Ik heb een hele fitness uitrusting in mijn kot staan. OEF.. rolschaatsen, lopen, wandelen, fietsen, touwspringen mag nog!



Kleine gelukjes?

 Ik heb mijn zomerkleren uitgehaald en gepast, vorig jaar woog ik 32 kilo meer dus dat kan al tellen. 
De 10 km aan een stuk lopen zitten ook al in mijn benen, op naar een halve marathon misschien?        ‘NEVER SAY NEVER’ (song: Justin Bieber)
- Mijn broer, zus, vriend en ik hadden al een hechte band maar die wordt nog beter door samen deze    tijd te doorstaan.
- Nooit gedacht dat ik zo hard kon lachen met TIKTOK-filmpjes.
- De zon zorgt voor extra vitamines en meer ‘Blijf in u kot’ ruimte! 
- De hele tijd bij mijn hondje. 

Hier blijf ik mee lachen


7 opmerkingen:

  1. Met de fitness installatie in je kamer kan je gelukkig goed fit blijven, ideaal tijdens de lockdown. Ik begrijp je, het komt voor ons allen een grote last om thuis te blijven, mentaal en fysiek. Hou vol, en probeer te genieten van de rust. Voor we het weten kunnen we terug herenigd worden met onze liefste vrienden en familie en hopelijk het goede weer. Ik wens je veel steun toe :) kleine gelukjes is echt schattig, ik zal mezelf ook eens zo'n lijstje maken. de tiktok is hilarisch, ik vond vorige week iets gelijkaardig super grappig: https://www.youtube.com/watch?v=3STEKgk1Bl0

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de steun! Ik wens je zelf ook heel veel steun toe. Gelukkig hebben we het mooie weer nog.

      Verwijderen
  2. Ik snap je helemaal dat je het beu bent, ik mis mijn vrienden ook heel veel. Maar chapeau voor jou dat je zoveel bent afgevallen! Je bent een sterke vrouw dat je dit kan volhouden. Echt waar je bent een rol model! Ik neem zeker een voorbeeld aan jou. Veel succes met het thuis sporten want het is zeker niet hetzelfde als in de fitness.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is wel heel lief van jou. Jij ook succes en het weerzien met de vrienden zal toch zo mooi zijn !

      Verwijderen
  3. Super sterk van je om toch steeds te moed te vinden om te sporten! Ik heb hier namelijk geen fut voor... enkele tips ?? Blijf dit volhouden deze week een foto zien passeren op Facebook van je. Je mag super trots zijn op jezelf ! Het gemis naar vrienden begint hier stilletjes aan ook door te wegen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankuwel voor het lieve berichtje. Mijn tip is, je energie en kracht halen uit het positieve en de mooie dingen die je hebt. Zoeken naar die kracht, je zult er zeker en vast vinden! Veel succes!

      Verwijderen
  4. Idd bewonderenswaardig hoe je blijft sporten Clemence! Ik zelf had ook voorgenomen om wat fitter te komen wanneer ik nu 'meer' tijd heb. Maar helaas heb ik de moet nog niet gevonden. Ook leuk dat je band met je gezin nog sterker komt in deze periode! Ik heb het ook gehad, maar we moeten nog even op onze tanden bijten. We kunnen dit!

    BeantwoordenVerwijderen

Afscheid

Lieve medebloggers Ik ben heel blij dat jullie samen met mij deze periode hebben doorstaan. Beetje per beetje begint het toch wel nieuwe...